Jump to content
Logowanie steama narazie nie będzie aby odzyskać konto dajecie odzyskaj hasło lub nie pamiętam hasła podajecie e-mail który podaliście i dostajecice hasło na e-mailu
Sign in to follow this  
Danski

Regulamin Mirage #1 i Mirage #2

Recommended Posts

Posted (edited)

 1§ Zasady ogólne

1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia gracza z jego przestrzegania.
2. Administrator ma prawo ukarać za coś, czego nie ma w regulaminie a źle wpływa na opinie lub działanie serwera.
3. Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy.
4. Za złamanie punktu z regulaminu grożą konsekwencje,które są zawarte w punkcie poniżej.
5. Zakaz posiadania TAGU reklamującego inną sieć serwerów/serwer niż Hyperise.pl

2§ Rozgrywka 

1. Na serwerze surowo zakazane jest używanie wszelkiego typu czitów/wspomagaczy.
2. Zabrania się wykorzystywania bugów/błędów serwera oraz wchodzenia na textury.
3. Zakazane jest reklamowanie innych serwerów, stron, kanałów na youtube swoich biznesów etc.
4. Zabrania się używania wulgarnych, obraźliwych albo rasistowskich nicków.
5. Maks ping 100.
6. Zabrania się wchodzenia na aktywnym banie.

3§ Zachowanie graczy oraz adminów 

1. Zabrania się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.
2. Zabrania się prowokowania do kłótni.
3. Zabrania się szerzenia w jakiejkolwiek formie rasizmu, faszyzmu, poglądów religijnych itd.
4. Zabrania się podszywania pod innych graczy.
5. Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie, puszczanie bindów itp.)
6. Na serwerze obowiązuje mikrofon po mutacji lub 16+.
7. Admin to też człowiek nie jest w stanie skontrolować wszystkich graczy za jednym razem.
8. Wszelkie spory załatwiamy na czacie prywatnym, a nie na serwerowym.  
9. Zakazane jest jakiekolwiek zachowanie, które działa szkodliwie dla serwera.

§4 Regulamin administratora

1. Admin nie może zbanować innego admina jeżeli jakiś Admin łamie regulamin albo nadużywa komend proszę to zgłosić na forum
2. Admin stosuję się do tego samego regulaminu co gracz.
3. Osoba, która posiada stanowisko administratora serwera powinna zgłosić każdą nieobecność powyżej 3 dni na forum.
4. Admin ma obowiązek sprawdzania czatu admina (u@).
5. Admin ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza.
6. Zabronione jest nadużywanie swoich uprawnień oraz faworyzowanie innych graczy- na serwerze każdy jest równy.
7. Admin ma prawo dostosować karę według własnego uznania, jednak nie może ona znacząco odbiegać od taryfikatora. 
8. Admin NIE może podawać informacji gdzie są przeciwnicy korzystając z informacji zdobytych z pluginu dającego wh po śmierci.

§5 Taryfikator

1. Używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy - PERM
2. Obrażanie - ban 30min/1h/3h..../7dni ( Admin ma prawo wydłużyć bana )
3. Reklamowanie innych serwerów -kick/ban 24h/PERM
4. Utrudnianie gry swojej drużynie - Kick/ban do 3h
5. Wielokrotne zgłaszanie cheatera na sayu - kick/1h ban
6. Używanie mikra przed przejściem mutacji - upomnienie/mute 30min-3h
7. Używanie wulgarnych nicków/tagów/avatarów - upomnienie/kick/ban do 24h
8. Ignorowanie sensownych poleceń admina - ban 1h
9. Puszczanie muzyki/bindów przez mikro - upomnienie/mute/ban do 5h
10. Ping 150+ - kick/ban30min/1h

Edited by Danski
Aktualizacja 03.08.2020

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...